De tijd vliegt!

11 juni 2016 - Oranjestad, Aruba

We zijn weer zo'n 3 weken verder van onze laatst geschreven blog en we zitten nog maar 2,5 week in Suriname voordat we weer naar huis gaan. We hadden niet genoeg te vertellen over de 2 weken na onze quad tour dus daarom duurde het even voordat er weer een nieuwe blog online kwam, maar hier is die dan. We zijn druk geweest op stage met opdrachten en activiteiten dus de tijd ging niet normaal snel. In het weekend zijn we wel vaak naar 't Vat geweest en nog een keer mee geweest naar de zondagse markt met mevrouw Hulsman. Toen die 2 weken stage er op zaten was het eindelijk tijd voor 5 dagen Aruba. Even heerlijk er tussen uit met z'n tweeën en genieten van zon, zee en strand. Maandag 6 juni werden we om half 6 s'ochtends opgehaald door onze taxi en werden we naar het vliegveld gebracht. We konden inchecken vanaf kwart over 6 tot kwart over 7, maar zoals ik al eerder in een blog heb geschreven dat Surinamers niet echt van de tijd zijn was nu wel weer gebleken. We waren om kwart voor 7 op het vliegveld en vanaf 7 uur konden we pas inchecken.. Ja ze waren weer eens te laat, maar geen probleem wij vermaken ons wel :). Om kwart over 9 vertrok ons vliegtuig naar Aruba. Het was 2 uur en 15 minuten vliegen, maar ook dat ging zo voorbij. Aangekomen in Aruba werden we door de taxi naar ons hotel gebracht. Het was zo'n 20 minuten rijden. Onderweg konden we lekker genieten van het mooie uitzicht op het water. Toen we hadden ingecheckt en onze koffers hadden uitgepakt gingen we maar eens het strand opzoeken. Na 10 minuutjes lopen waren we op het strand aangekomen en konden we eindelijk lekker het water in en bruin bakken. Rond 5 uur pakten we de taxi terug naar het hotel en hebben nog even op ons bed gelegen en zijn daarna gaan eten. Dinsdag ochtend stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar om 9 uur en zijn we gaan ontbijten. Na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en zijn we weer naar het strand gelopen. Onderweg zijn we nog even gestopt bij een souvenirs winkeltje om te kijken, maar niks gekocht. We hebben weer de hele middag op het strand gelegen en genoten van het mooie uitzicht. Woensdag gingen we naar Oranjestad, de hoofdstad van Aruba. Er waren veel winkeltjes met allemaal souvenirs, maar niet echt iets gekocht. De mensen uit Aruba zijn heel vriendelijk. Overal waar we kwamen vroegen ze hoe het met ons ging en begonnen ze een praatje met ons te maken. Ook zijn we naar de Holland Aruba Mall geweest waar winkels zitten zoals Michael Kors, Prada, Louis Vuitton en nog veel meer van die dure winkels. Ook zaten er winkels zoals de Zara en Mango. Eindelijk weer even lekker winkelen in leuke kledingwinkels, want dat hebben we al 8 weken niet kunnen doen dus dat was wel even genieten. Daarna hebben we nog even een terrasje gepakt en vervolgens weer met de taxi naar het hotel om te eten en lekker op ons bed te liggen. Donderdag was weer een lekkere dag aan het water. Vrijdag moesten we om 12 uur in de middag uitgecheckt zijn terwijl ons vliegtuig pas om kwart over 9 's avonds ging. Gelukkig konden we onze koffers kwijt bij de receptie dus konden we ons laatste dagje nog lekker naar het strand. Om half 6 zijn we terug gelopen naar hotel waar we ons hebben omgekleed en onze koffers hebben opgehaald. Rond 6 uur gingen we met de taxi terug naar het vliegveld en om kwart over 9 vlogen we weer terug naar Su. Helaas onze tijd in Aruba zat erop, maar wat hebben wij deze 5 dagen enorm genoten en bijgetankt voor onze laatste 2,5 week in Suriname. Hier nog even knallen op stage, onze opdrachten afmaken en genieten van de laatste dingen die we nog gaan doen.

1. Cees Versteeg:
    11 juni 2016
    wat een erg leuk verhaal, jullie doen wel veel nieuwe ervaringen op.
    willen jullie nog wel naar huis?
  2. Elly Beneker:
    11 juni 2016
    Wow, jullie hebben het wel erg leuk daar.
    Geniet nog de laatste 2,5 week
    Groetjes Elly
  3. Anouschka van der Schee:
    Hey lieve meiden!
    Wat gaaf zeg! Jullie zijn wel avontuurlijk hoor! En wat geweldig dat jullie dit samen zo allemaal mee mogen maken! Dat vind ik best wel bijzonder, echt leuk zo'n vriendschap en dan zoveel mee maken! Bedankt voor het delen van jullie blog, erg leuk om te lezen! Geniet nog even van Suriname en succes met jullie opdrachten! Ik vind jullie echt top! Liefs Anouschka
  4. Jenny:
    11 juni 2016
    Wow meiden wat heerlijk allemaal. Gelukkig toch nog even lekker kunnen shoppen. Nog even doorbijten de laatste 2.5 week. Dikke kus.